Vilkår og Betingelser

Handelsbetingelser for Klint ApS

Klint ApS
Sankt Annæ Plads 19A, 2. mf.
250 København K
Telefon: +4523289555
moms: 41782447

Betaling

Klint ApS accepterer online betalinger med følgende kreditkort Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Visa Electron, Maestro, American Express, Paypal, ApplePay.
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare er afsendt eller det virtuelle produkt er oprettet, medmindre andet er aftalt eller angivet på din ordre.

Alle priser på hjemmesiden er inklusiv moms.
Websitet bruger følgende valutaer til prisfastsættelse:
Danmark - Kroner (DKK), USA - Dollars (USD), Storbritannien (UK) - Pund (GBP), Euro (EUR)

Klint ApS anvender en sikker betalingsserver, der krypterer al information med SSL protokol, hvilket betyder, at dine data er sikre og ikke kan læses af andre tredjeparter.

Klint ApS egen hjemmeside anvender også kryptering med SSL protokol.

Levering og forsendelse

Leveringstiden for din ordre er 2-5 hverdage.

Klint ApS anvender GLS - Privat, GLS - Pakkeshop, PostNord - Privat, PostNord - Valgfrit udleveringssted, DAO - Direkte, DAO - Pakkeshop til forsendelse af dine bestilte varer.

Fragtomkostninger beregnes ud fra varernes vægt.

Du kan vælge at få din forsendelse sendt med levering til din hjemmeadresse eller nærmeste pakkeshop.

Du modtager et Track and Trace-nummer ved forsendelsen, som giver dig mulighed for til enhver tid at spore forsendelsen.

Hvis du fortryder dit køb (tilbagetrækning)

Klint ApS tilbyder 14 dages fuld refusion på varer købt på hjemmesiden, medmindre andet er aftalt eller angivet i din ordre.

14 dages perioden starter den dag, ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Anmodningen om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen, og være hos os senest 14 dage efter, at vi er informeret om din brug af fortrydelses-/fortrydelsesretten.

Ønsker du at gøre brug af din ret til at fortryde købet, skal du sende os en e-mail om info@klintcare.com . I din besked skal du tydeligt gøre os opmærksomme på, at du ønsker at bruge din fortrydelsesret.

Standen for den vare, du har returneret

Du er ansvarlig for produktets stand og for varernes fald i værdi forårsaget af anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.
Det betyder, at du skal prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er testet/brugt ud over det ovenfor beskrevne, anses den for brugt og af forringet værdi. Det betyder, at når købet fortrydes, vil du få en mindre del eller intet af købsbeløbet refunderet. Det er op til Klint ApS at vurdere varens stand.

Garanti

Der ydes 2 års garanti på produkter i henhold til den danske købelov. Garantien gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedrørende fejl og mangler skal meddeles Klint ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Vi betragter maksimalt måneder som en rimelig tid, medmindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige forsendelsesomkostninger.

Klagen fraskriver sig retten til garanti, hvis varerne håndteres forkert eller usædvanligt.

Klint ApS dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering bedes du kontakte os på:

Klint ApS
Sankt Annæ Plads 19A, 2. mf.

Telefon: +4523289555

Garantiklager vil ikke accepteres, hvis de sendes med efterkrav-system.

Kunde- og privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. De er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid slette dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Klint ApS, har vi brug for følgende oplysninger:

. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. Email adresse

Vi foretager registreringen af ​​dine personoplysninger med det formål at levere varerne til dig.

Personoplysningerne registreres hos Klint ApS, og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Ved indsamling af personoplysninger via vores hjemmeside sikrer vi, at det altid sker ved at afgive dit udtrykkelige samtykke, så du er informeret præcist om, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Direktøren og medarbejdere for Klint ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Dataansvarlig i Klint ApS er: Hans-Emil Kjær.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Klint ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til at vide, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og i forbindelse hermed bedes du kontakte info@klintcare.com .

Cookies

På https://klintcare.com/ bruges cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet, så besøget bliver så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop cookies og privatlivspolitik .

Log statistik

Vi bruger logstatistik på https://klintcare.com/,
hvilket betyder, at vi har et statistiksystem, som samler information, som kan give os en statistisk indikation af, hvor mange besøgende siden har, hvor de kommer fra, og på hvilken landingsside de forlader siden med mere.

Logstatistikken bruges kun med det formål at forbedre Klint ApS's hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Lær mere om din forbrugerbeskyttelse, når du betaler online med PensoPays betalingstjenesteløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klager

Reklamation over produktet kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For borgere i Europa, der bor uden for Europa, skal klager indsendes via EU-kommissionens onlineklageplatform.
ec.europa.eu

Når du klager, skal du opsige vores e-mailadresse, info@klintcare.com, og det websted, hvor du har foretaget dit køb.

Skabelon for handelsbetingelser

Alle webshops skal indeholde handelsbetingelser. Handelsbetingelserne oplyser og informerer kunden om en række praktiske ting omkring virksomhedens taske webshoppen. Når du indgår en betalingsaftale med din kunde, er det vigtigt derfor, at du oplyser om gældende handelsbetingelser mellem jer. Manglende oplysninger kan få konsekvenser i form af et ugyldigt salg eller du kan miste rettigheder i tilfælde af, at der opstår uoverensstemmelser mellem din kunde og din virksomhed. Derudover er det et krav fra forbrugerombudsmanden, der også kræver at oplysningerne er opdateret og nemme at finde på din webshop. De skal stå på forsiden af ​​din webshop eller på en side med et link fra din forside.

Handelsbetingelser dækker over mange ting, men som udgangspunkt skal stå følgende:

  • Oplysninger om virksomheden
  • Beskrivelse af vare og pris
  • Betaling
  • Levering
  • Fortrydelsesret
  • Reklamation
  • Persondata

Se det som et kontrakt mellem dig og din kunde, der bekræfter den indgåede købsaftale. Med handelsbetingelserne skrevet sort på hvidt, er der ikke længere nogen tvivl.